Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שאיבת שומן בחזה גברים

גברים מקבלים יותר ויותר הקטנת חזה כדי לשנות את האופן שבו הם נראים ומרגישים.

שאיבת שומן לגברים אינה הליך חדש וקיים כבר שנים רבות. עם זאת, רק לאחרונה זה הפך פופולרי יותר בקרב גברים. ההליך מסיר עודפי שומן מאזור החזה כדי ליצור דמות גברית יותר. זה נעשה בדרך כלל בהרדמה כללית ויכול לקחת עד ארבע שעות בסך הכל. הניתוח ישאיר צלקות על החזה של המטופל אך אלו מכוסות בדרך כלל על ידי תחתונים או חולצת טריקו. הצלקות יהיו גלויות אם אתה לובש בגדים צמודים או עם צווארון עמוק על החלק העליון שלך. שאיבת שומן לגברים הופכת פופולרית יותר ויותר עבור גברים שרוצים לשנות את המראה שלהם ולהרגיש טוב יותר עם עצמם.
שאיבת שומן חזה לגבר היא הליך ניתוח קוסמטי שמסיר עודפי שומן, רקמות בלוטות ועור מהשדיים כדי להעניק להם מראה גברי יותר. השד הזכרי מורכב מרקמת בלוטות (בלוטות החלב) ורקמת שומן. רקמת הבלוטה מייצרת חלב להנקה, בעוד שרקמת השומן מספקת ריפוד כך שהשדיים לא מתחככים בדופן החזה בזמן תנועה. השד הגברי מכיל גם כמה שרירים לתמיכה וסיבים אלסטיים כדי לעזור לשמור על הצורה. הניתוח יכול להיעשות בהרדמה כללית או בהרדמה מקומית עם סדציה, בהתאם להעדפת המטופל ולניסיון המנתח. בכל מקרה, חולים משתחררים בדרך כלל מבית החולים תוך 24 שעות מהניתוח.

שאיבת חזה גברית היא הליך שבו מסירים שומן ורקמות מהחזה, מה שיכול להיגרם מגנטיקה או עלייה במשקל.

לחלק מהחולים יש חזה א-סימטרי, כאשר אחד מהם גדול מהשני. זה יכול להיות בגלל פציעה או פגם גנטי. במקרים כאלה מומלץ לבצע ניתוח. ניתן לבצע את הניתוח גם לחולות סרטן שד שעוברות ניתוח כריתת שד להסרת הגידול ושחזור שדיהן באמצעות שתלים.
שאיבת שומן לגברים היא הליך שמסיר עודפי שומן מהחזה ומפלג הגוף העליון. זה נפוץ שלגברים יש מצבורי שומן בשדיים, מה שעלול להוביל למראה לא מאוזן של אזור החזה שלהם. ישנן סיבות רבות מדוע גברים עשויים לבחור לעבור הליך זה כולל: – הפיכת אזור החזה לגברי יותר – שיפור הדימוי העצמי – הפחתת כאבי גב מעודף משקל בחזה – הסרת שומן עודף לשיפור המראה הפיזי – הפחתת הסיכון לסרטן השד

שאיבת שומן חזה לגבר היא הליך כירורגי המסיר שומן מהחזה ומעצב מחדש את שדי הגבר.

הניתוח נעשה כדי להפחית או להעלים גינקומסטיה, שהיא התפתחות שדיים אצל גברים. זה יכול להיעשות גם כדי להסיר עודפי עור ושומן לאחר ירידה במשקל. הניתוח יכול להתבצע באישפוז עם הרדמה מקומית או כניתוח יום עם הרדמה כללית.
שאיבת שומן חזה לגבר היא הליך ניתוח קוסמטי שהופך יותר ויותר פופולרי. גברים שיש להם עודף שומן בשדיים בוחרים בהליך זה כדי להיפטר ממנו. ההליך קיים כבר זמן מה, אך רק לאחרונה הוא הפך פופולרי יותר. גברים עם חזה גדול יותר עלולים לחוות אי נוחות כאשר הם מתעמלים או לובשים בגדים צמודים. הם עלולים גם לחוות כאבי גב עקב משקל השדיים שלהם. ניתוח זה יכול לסייע בהפחתת תסמינים אלו.

Ultrasound liposuction procedure for a male client

רוצים לחזור לחלק מסוים במאמר?

להצעת מחיר בנושא שאיבת שומן וקבלת ייעוץ מקצועי השאירו פרטים:

בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

נושאים קשורים נוספים בנושא שאיבת שומן

Ultrasound liposuction procedure for a male client
שאיבת שומן בידיים ללא ניתוח

שאיבת שומן היא ניתוח קוסמטי המסיר שומן מחלקים ספציפיים בגוף. זה קיים כבר עשרות שנים והפך להליך פופולרי, במיוחד עבור אנשים שאינם

שאיבת שומן בירכיים הפנימיות
שאיבת שומן בירכיים הפנימיות

שאיבת שומן של הירכיים הפנימיות היא הליך כירורגי שניתן לעשות באישפוז. זהו הליך בטוח יחסית עם מעט סיכונים וסיבוכים. זמן ההחלמה גם

Woman body with marks for plastic surgery.
שאיבת שומן בטן

שאיבת שומן בטן היא הליך כירורגי המסיר שומן עיקש מאזור הבטן והירכיים. ההליך יכול להתבצע בשתי דרכים: או על ידי ביצוע חתך