Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ניתוח שאיבת שומן המשולב עם מתיחת בטן

ניתוח שאיבת שומן בשילוב עם מתיחת בטן הוא הליך פופולרי.

זה יכול לעזור לאנשים להיפטר מעודפי השומן בגופם ולהפוך את הבטן שלהם לשטוחה. ניתוח שאיבת שומן הוא הליך כירורגי המסיר שומן מאזורים ספציפיים בגוף. הוא משמש לעתים קרובות לטיפול בהשמנת יתר, עור רפוי והצטברויות מקומיות של שומן. ניתן להשתמש בניתוח שאיבת שומן גם להסרת עודפי עור לאחר ירידה במשקל או כחלק מניתוח בטן (מתיחת בטן). מתיחת בטן הם ניתוחים קוסמטיים שעוזרים להידוק שרירי הבטן ולהסיר עודפי עור ושומן בבטן, וליצור בטן מוצקה יותר. מתיחת בטן מבוצעת לרוב על ידי מנתחים פלסטיים המתמחים בפרוצדורות קוסמטיות בבטן.
ניתוח שאיבת שומן הוא הליך כירורגי בו המנתח מסיר את תאי השומן מאזורים ספציפיים בגוף, כגון הבטן, הירכיים, הגב והצוואר. הליך זה נעשה בדרך כלל כדי לשפר את המראה של אזורים אלה. ניתוח שאיבת שומן בשילוב מתיחת בטן הוא שילוב של שני ניתוחים הנעשים על מנת לשפר את המראה. ניתוח שאיבת השומן מסיר שומן מאזורים ספציפיים כמו בטן, ירכיים וגב ולאחר מכן מתבצעת מתיחת בטן כדי להסיר עודפי עור מאותם אזורים.

ניתוח שאיבת שומן הוא הליך שמסיר שומן מהגוף.

זה נעשה בדרך כלל כדי להסיר עודפי שומן מהירכיים, הבטן, הירכיים, הישבן או הזרועות. ניתוח מתיחת בטן מסיר עודפי עור ושומן מהבטן. ניתוח שאיבת שומן בשילוב מתיחת בטן פופולרי כבר למעלה מעשור שכן הוא עוזר להיפטר משומנים עיקשים וגם מעניק מראה רזה ומהודק יותר לגוף. שיעור ההצלחה של שאיבת שומן בשילוב עם מתיחת בטן הוא גבוה מכיוון שהיא מכוונת לשני אזורים בעייתיים בו זמנית. גם הסיכון לסיבוכים נמוך מכיוון שיש שני הליכים בבת אחת במקום הליך אחד ואחריו אחד אחר.
מדובר בהליך כירורגי המשלב שאיבת שומן ומתיחת בטן להסרת שומן עיקש ועודפי עור באזור הבטן. המטרה של הליך זה היא להשיג מראה חלק וגוון יותר על ידי הסרת השומן באזור הבטן. זה גם עוזר להידוק עור רפוי לאחר הריון או ירידה במשקל. הניתוח יכול להיעשות בהרדמה כללית או בהרגעה בהתאם למה שמעדיף המטופל. הניתוח נמשך כשעתיים אך זה יכול להשתנות בהתאם לעומק שהם צריכים ללכת להסרת שומן וכמה עור צריך להסיר.

שני ניתוחים אלו מבוצעים לרוב יחד כדי לתת את התוצאות הטובות ביותר.

ניתוח שאיבת השומן מסיר עודפי שומן מהבטן בעוד מתיחת הבטן מהדקת את השרירים והעור על הבטן.
ניתוח שאיבת שומן הוא הליך שמסיר שומן מהגוף. זה נעשה בדרך כלל בבטן, בירכיים ובישבן. ניתוח שאיבת שומן בשילוב עם מתיחת בטן יכול להיות אופציה טובה עבור אנשים שרוצים לרדת במשקל באזורים אלו. האדם לא צריך לאכול או לשתות דבר אחרי חצות לפני הניתוח. הם צריכים גם להימנע מלקיחת אספירין או תרופות אחרות לשיכוך כאבים כמו איבופרופן לפני הניתוח. על האדם לא לעשן לפחות שבועיים לפני ואחרי הניתוח.

Cropped image of overweight woman, tucking, hiding fat naked big excessive belly with navel in white

רוצים לחזור לחלק מסוים במאמר?

להצעת מחיר בנושא שאיבת שומן וקבלת ייעוץ מקצועי השאירו פרטים:

בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

נושאים קשורים נוספים בנושא ניתוח שאיבת שומן

Unrecognized client during the process reduction of abdominal fat
ניתוח שאיבת שומן בבטן

ניתוח שאיבת שומן בטן הוא הליך כירורגי המסיר שומן מאזור הבטן. זה ידוע גם בשם "מתיחת בטן", הנעשית כדי לשפר את מראה

ניתוח שאיבת שומן בירכיים
ניתוח שאיבת שומן בירכיים

ניתוח שאיבת שומן ירך הוא סוג של שאיבת שומן המתבצעת בירכיים, הירכיים והישבן. ההליך מסיר מצבורי שומן עיקשים באזורים אלה דרך חתך

ניתוח שאיבת שומן ומתיחת בטן
ניתוח שאיבת שומן ומתיחת בטן

ניתוח שאיבת שומן ומתיחת בטן הם שניים מהניתוחים הקוסמטיים הפופולריים ביותר בארצות הברית. תופעות הלוואי השכיחות ביותר של שאיבת שומן הן חבורות,