Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שאיבת שומן בירכיים הפנימיות

שאיבת שומן של הירכיים הפנימיות היא הליך כירורגי שניתן לעשות באישפוז.

זהו הליך בטוח יחסית עם מעט סיכונים וסיבוכים. זמן ההחלמה גם הוא מינימלי והמטופלים יכולים לחזור לפעילותם הרגילה תוך מספר ימים בלבד.
הירכיים הפנימיות הן אזור קשה למיקוד לשאיבת שומן. הירכיים הפנימיות הן אזור קשה למיקוד לשאיבת שומן. השומן באזור זה הוא לעתים קרובות עמוק מדי ומתפשט רחב מדי מכדי להסירו באמצעות שאיבת שומן. שאיבת שומן בירך פנימית היא הליך פולשני שעלול לגרום לחבלות, נפיחות וכאב משמעותיים. קיים גם סיכון לזיהום מכיוון שההליך דורש חתך בעור.

שאיבת שומן של הירכיים הפנימיות היא אופציה למי שרוצה לרדת במשקל, אבל לא רוצה לעבור את כאב הירידה במשקל.

זהו הליך כירורגי שמסיר תאי שומן מהירך הפנימית. ההליך נעשה בהרדמה מלאה, ואורך כשעתיים. המנתח יבצע חתך בירך הפנימית ויסיר תאי שומן עודפים בעזרת מכשיר ואקום או שאיבת שומן. הליך זה יכול להיעשות על אנשים בריאים ולא בריאים כאחד, אך הוא פולשני יותר מהליכים אחרים כגון שאיבת שומן של הירכיים החיצוניות.
הירכיים הפנימיות הן אזור נפוץ למרבצי שומן. ההליך הנפוץ ביותר הוא שאיבת שומן. מדובר בהליך אמבולטורי שיימשך כשעה עד שעתיים. המנתח ישתמש בצינורית כדי לשאוב את השומן מהירכיים ומאזורים אחרים בגוף. שאיבת שומן אינה פתרון לירידה במשקל, אך ניתן להשתמש בה בשילוב עם דיאטה ופעילות גופנית לקבלת תוצאות טובות יותר. זה נעשה לפעמים לפני ניתוח הרזיה או כהליך עצמאי. אין תופעות לוואי משמעותיות הקשורות לשאיבת שומן, אך יכולים להיות סיבוכים שעלולים להוביל לזיהום או לדימום לאחר הניתוח, ולכן חשוב לעקוב בקפידה אחר ההוראות לאחר הניתוח.

שאיבת שומן היא הליך כירורגי המשמש להסרת שומן מאזורים ספציפיים בגוף.

זה יכול להיעשות על הירכיים החיצוניות, הירכיים הפנימיות, הבטן, ואזורים אחרים. במאמר זה נדון בהליך של שאיבת שומן בירכיים הפנימיות. הליך שאיבת שומן על הירך הפנימית דומה לכל הליך שאיבת שומן אחר בכך שמדובר בתהליך כירורגי שמסיר שומן מתחת לעור שלך ומשאיר אותו ברקמות השומן של גופך. ההבדל היחיד הוא שסוג זה של שאיבת שומן דורש דיוק רב יותר מכיוון שיש הרבה יותר עצבים וכלי דם באזור זה שהופכים אותו לעדין יותר משאר חלקי הגוף.
הירכיים הפנימיות הן אזור רגיש ולא נדיר שיש צלוליט או מצבורי שומן שקשה להיפטר מהם באמצעות תזונה ופעילות גופנית. ההליך נעשה בהרדמה כללית, אז אתה צריך לוודא שיש לך מישהו שיוכל לטפל בך במשך 24 השעות הקרובות. המנתח יעשה חתך בקפל של הרגל שלך, יסיר את השומן הלא רצוי ויסגור את הפצע על ידי תפירתו.

שאיבת שומן בירכיים הפנימיות

רוצים לחזור לחלק מסוים במאמר?

להצעת מחיר בנושא שאיבת שומן וקבלת ייעוץ מקצועי השאירו פרטים:

בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

נושאים קשורים נוספים בנושא שאיבת שומן

Ultrasound liposuction procedure for a male client
שאיבת שומן בידיים ללא ניתוח

שאיבת שומן היא ניתוח קוסמטי המסיר שומן מחלקים ספציפיים בגוף. זה קיים כבר עשרות שנים והפך להליך פופולרי, במיוחד עבור אנשים שאינם

Woman body with marks for plastic surgery.
שאיבת שומן בטן

שאיבת שומן בטן היא הליך כירורגי המסיר שומן עיקש מאזור הבטן והירכיים. ההליך יכול להתבצע בשתי דרכים: או על ידי ביצוע חתך

Ultrasound liposuction procedure for a male client
שאיבת שומן בחזה גברים

גברים מקבלים יותר ויותר הקטנת חזה כדי לשנות את האופן שבו הם נראים ומרגישים. שאיבת שומן לגברים אינה הליך חדש וקיים כבר