Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שאיבת שומן בידיים ללא ניתוח

שאיבת שומן היא ניתוח קוסמטי המסיר שומן מחלקים ספציפיים בגוף.

זה קיים כבר עשרות שנים והפך להליך פופולרי, במיוחד עבור אנשים שאינם מרוצים מגודל או צורת הידיים שלהם. בשנים האחרונות עשו רופאים ניסויים בשאיבת שומן של אנשים ללא ניתוח. הם משתמשים בשאיבת שומן כדי לשאוב תאי שומן מידיו של האדם ואז מזריקים להם קולגן כדי לעזור להם להיראות צעירים יותר.
שאיבת שומן היא הליך ניתוח קוסמטי הכולל הסרת שומן לא רצוי מהגוף. זה מבוצע בדרך כלל על הבטן, הירכיים והישבן. ההליך יכול להיעשות גם באזורים אחרים בגוף כמו זרועות, חזה וצוואר. זה מבוצע בדרך כלל בהרדמה כללית בבית חולים או במרכז כירורגי על ידי מנתח פלסטי או מנתח כללי. הניתוח ייקח כשעתיים עד ארבע שעות, וייתכן שתצטרך להישאר בבית החולים עד לילה אחד לאחר הניתוח. אתה צריך שמישהו יסיע אותך הביתה לאחר שאיבת השומן שלך כי לא תוכל להסיע את עצמך הביתה או לטפל בעצמך כרגיל עד שההרדמה שלך תיגמר לחלוטין.

שאיבת שומן היא הליך ניתוח קוסמטי המסיר עודפי שומן מהגוף.

זה נעשה בדרך כלל על הבטן, הירכיים, הירכיים, הישבן והסנטר. אבל עכשיו, אפשר לעשות שאיבת שומן ידיים ללא ניתוח!
שאיבת שומן היא הליך כירורגי המשמש להסרת שומן מהגוף. הוא מבוצע בדרך כלל על הבטן, הירכיים, הישבן ושאר חלקי הגוף המכילים כמויות גדולות של שומן. עם זאת, ניתן לעשות זאת גם באזורים ספציפיים כגון הידיים. הליך שאיבת שומן של ידיים ללא ניתוח דומה מאוד לשאיבת שומן מסורתית במובנים רבים. לדוגמה, זה מתחיל בחתך שעובר לאורך הקמט הטבעי של היד שלך מפרק כף היד ועד פרקי האצבעות. לאחר מכן, החתך יתפור לאחר הסרת השומן וכל עודפי עור נגזרו. בנוסף לכך, אנשים רבים שעוברים הליך זה יקבלו גם את הורידי היד שלהם בלייזר או יוזרקו עם

שאיבת שומן של ידיים ללא ניתוח היא טיפול בחלק העליון של הגוף, שאינו נגיש בניתוח.

ישנן שתי שיטות שניתן להשתמש בהן כדי להסיר שומן מפלג הגוף העליון: 1) שאיבת שומן. 2) ניתוח ליפופלסטיקה בעזרת אולטרסאונד. השיטה הראשונה משמשת בדרך כלל להסרת שומן בבטן, בירכיים ובישבן. השיטה השנייה נוצרה במיוחד להסרת שומן מהידיים והזרועות, אך ניתן להשתמש בה גם בחלקים אחרים של הגוף.
שאיבת שומן בידיים ללא ניתוח היא טכניקה לא פולשנית חדשה המסירה שומן מהידיים. הטיפול מתבצע באמצעות מכשיר ואקום ונחשב כחלופה יעילה לשאיבת שומן. ניתן לעשות זאת תוך פחות משעה וניתן לשלבו עם טיפולים

הידיים הן אחד החלקים הראשונים בגוף שמראים סימני הזדקנות.

הם חשופים כל הזמן לשמש ולעתים קרובות הם משמשים לאחיזה בחפצים שעלולים להוביל לעור נפול. שאיבת שומן היא הליך כירורגי שמסיר עודפי שומן מאזור מסוים בגוף. הוא משמש בדרך כלל באזורים כמו הבטן, הירכיים והישבן. עם זאת, ניתן להשתמש בו גם באזורים אחרים כמו הפנים, הצוואר או הזרועות. שאיבת שומן בידיים יכולה לעזור לך להיפטר מכל עודפי שומן שאולי הצטברו שם עם הזמן.
ישנן שתי דרכים בהן ניתן לבצע שאיבת שומן בידיים: או באמצעות לייזר או באמצעות צינורית (צינור דק). טכניקת הקנולה פחות פולשנית
שאיבת שומן היא תהליך שבו תאי שומן מוסרים דרך חתך קטן. זה שימש כבר עשרות שנים להסרת שומן מהגוף, אבל עכשיו הוא משמש גם להסרת שומן מהידיים. ההליך מסיר עודפי שומן מהידיים על ידי ביצוע חתך ביד ולאחר מכן יניקה החוצה את כל תאי השומן. זהו הליך זול יותר, פחות פולשני מאשר ניתוח וניתן לבצעו בביקור אחד בלבד.

שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר שומן מהגוף.

זה נעשה על ידי החדרת צינור דרך חתכים קטנים בעור ושאיבת השומן. שאיבת שומן של הידיים ללא ניתוח היא הליך שעוזר להיפטר מכיסי השומן המציקים בכפות הידיים והאצבעות.
שאיבת שומן היא טכניקה כירורגית המשמשת להסרת עודפי שומן מהגוף. זוהי צורה של עיצוב גוף וניתן לעשות זאת על כל חלק בגוף, כולל הידיים. אין סיכונים גדולים עם שאיבת שומן בידיים, אבל ישנם כמה סיכונים קלים כמו חבורות או נפיחות. זמן ההחלמה לשאיבת שומן בידיים הוא כשבועיים ותצטרכו לחבוש תחבושות כ-10 ימים לאחר הניתוח. ההליך יכול להיעשות ללא ניתוח והוא יכול לקחת בין 45 דקות לשעה בסך הכל.

Ultrasound liposuction procedure for a male client

רוצים לחזור לחלק מסוים במאמר?

להצעת מחיר בנושא שאיבת שומן וקבלת ייעוץ מקצועי השאירו פרטים:

בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

נושאים קשורים נוספים בנושא שאיבת שומן

שאיבת שומן בירכיים הפנימיות
שאיבת שומן בירכיים הפנימיות

שאיבת שומן של הירכיים הפנימיות היא הליך כירורגי שניתן לעשות באישפוז. זהו הליך בטוח יחסית עם מעט סיכונים וסיבוכים. זמן ההחלמה גם

Woman body with marks for plastic surgery.
שאיבת שומן בטן

שאיבת שומן בטן היא הליך כירורגי המסיר שומן עיקש מאזור הבטן והירכיים. ההליך יכול להתבצע בשתי דרכים: או על ידי ביצוע חתך

Ultrasound liposuction procedure for a male client
שאיבת שומן בחזה גברים

גברים מקבלים יותר ויותר הקטנת חזה כדי לשנות את האופן שבו הם נראים ומרגישים. שאיבת שומן לגברים אינה הליך חדש וקיים כבר