Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שאיבת שומן בטן

שאיבת שומן בטן היא הליך כירורגי המסיר שומן עיקש מאזור הבטן והירכיים.

ההליך יכול להתבצע בשתי דרכים: או על ידי ביצוע חתך בבטן או על ידי שימוש בטכניקות זעיר פולשניות. הגישה הקודמת היא פולשנית יותר ובעלת סיכון גבוה יותר לסיבוכים, בעוד לטכניקה השנייה יש זמן החלמה קצר יותר.
שאיבת שומן בטן היא הליך כירורגי המסיר עודפי שומן מאזור הבטן. ההליך נעשה לרוב כחלופה לתזונה ופעילות גופנית. זה נעשה בדרך כלל על ידי ביצוע חתך קטן בבטן ואז שאיבת השומן. המנתח עשוי גם להשתמש בלייזר כדי להסיר חלק מתאי השומן.

שאיבת שומן בטן היא הליך כירורגי שבו מסירים שומן מהבטן.

ניתוח מסוג זה עשוי להיחשב אם יש לך כמות עודפת של שומן בבטן, וייתכן שיהיה קשה לרדת במשקל. הניתוח יכול להתבצע בהרדמה כללית או בהרגעה. המנתח יבצע חתך באזור הבטן ויסיר את השומן באמצעות שאיבה או באמצעות מכשיר הנקרא "צינורית שאיבת שומן"". לאחר מכן המנתח יסגור את החתך עם תפרים או סיכות, ותצטרך ללבוש בגד דחיסה במשך כשישה שבועות לאחר הניתוח.
שאיבת שומן בטן היא הליך כירורגי המסיר עודפי שומן מאזור הבטן. הניתוח יכול להתבצע בהרדמה כללית או בהרדמה מקומית עם סדציה. המנתח עשוי לעשות חתך קטן אחד או שניים ליד הטבור ולהשתמש בצינור דק הנקרא צינורית כדי לשאוב את השומן. לאחר מכן, המנתח ישתמש במכשיר ואקום כדי להסיר כל נוזל ואוויר מתוך הבטן, מה שעלול לגרום לכאב ואי נוחות לאחר ההליך. שאיבת שומן בבטן משמשת לרוב כחלופה לדיאטה ולפעילות גופנית כאשר אנשים סובלים מהשמנת יתר או שיש להם כיסי שומן עקשניים באזור הבטן, אך לא תמיד זה מצליח להיפטר מכל השומן.

שאיבת שומן בטן היא הליך כירורגי המסיר שומן מאזור הבטן.

זה נעשה על ידי ביצוע חתך סביב הטבור כדי לחשוף את הרקמה הבסיסית, אשר לאחר מכן נשאבת משם עם צינור. ניתן להשתמש בשאיבת שומן בשילוב עם פרוצדורות אחרות כמו ניתוח מתיחת בטן כדי להפחית עודפי עור וליצור מראה גוון יותר. ההליך מבוצע כבר למעלה מ-30 שנה והוא ממשיך להיות אחד הניתוחים הקוסמטיים הפופולריים ביותר בעולם.
תאי השומן בבטן מוסרים דרך חתך קטן. לאחר מכן נשאבים תאי השומן החוצה דרך צינור המוחדר לגוף. שאיבת שומן בטן היא הליך כירורגי המסיר שומן לא רצוי מאזור הבטן. ההליך מבוצע בהרדמה כללית ולוקח בדרך כלל שעה או שעתיים.

Woman body with marks for plastic surgery.

רוצים לחזור לחלק מסוים במאמר?

להצעת מחיר בנושא שאיבת שומן וקבלת ייעוץ מקצועי השאירו פרטים:

בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

נושאים קשורים נוספים בנושא שאיבת שומן

Ultrasound liposuction procedure for a male client
שאיבת שומן בידיים ללא ניתוח

שאיבת שומן היא ניתוח קוסמטי המסיר שומן מחלקים ספציפיים בגוף. זה קיים כבר עשרות שנים והפך להליך פופולרי, במיוחד עבור אנשים שאינם

שאיבת שומן בירכיים הפנימיות
שאיבת שומן בירכיים הפנימיות

שאיבת שומן של הירכיים הפנימיות היא הליך כירורגי שניתן לעשות באישפוז. זהו הליך בטוח יחסית עם מעט סיכונים וסיבוכים. זמן ההחלמה גם

Ultrasound liposuction procedure for a male client
שאיבת שומן בחזה גברים

גברים מקבלים יותר ויותר הקטנת חזה כדי לשנות את האופן שבו הם נראים ומרגישים. שאיבת שומן לגברים אינה הליך חדש וקיים כבר